Vodafone Ukraine, за організаційної підтримки MEX Advertising, презентував продаж смартфонів під власним брендом і запропонував українським абонентам пакет, який дозволяє за допомогою одного щомісячного платежу забезпечити всі потреби у мобільному зв'язку.

«Ми починаємо реалізовувати в Україні модель продажу пристроїв, характерну для західних країн, коли абонент приходить до мобільного оператора не для того, щоб купити тариф, а для того, щоб купити зв'язок», - зазначає генеральний директор Vodafone Україна Ольга Устинова.

Лінійка смартфонів Vodafone представлена трьома моделями різних цінових категорій. У них встановлені програми, за допомогою яких абоненти зможуть користуватися додатковими послугами оператора, наприклад, Vodafone TV, що дозволить переглядати більше 120 телеканалів на екрані власного смарфтона.

Перші смартфони Vodafone з'явилися на прилавках магазинів оператора 7 листопада. Їх та пропозицію «Смартфон+Зв'язок» можна придбати у власних та партнерських монобрендових магазинах Vodafone по всій Україні.

 

#VodafoneUkraine #MEX_Advertising