Кіп калм та продовжуй нести піар у маси, але з деякими нюансами, які необхідно врахувати у кризові часи.

Наш PR-менеджер, Mariana Khala, поділилась з трендами, які рятують:

1. Influence-маркетинг (сюди ж робота з мікро інфлюенсерами). У 2020 році ліпше орієнтуватися на звичайних людей зі зростаючим числом фоловерів - від 3000 до 1 000 000.
2. Соціальна відповідальність. Не проходьте повз проблем, направляйте свої можливості та ідеї на благо країни.
3. Різноманітність контенту: від тексту в професійному блозі до відео у TikTok, аудіо у підкастах, анімованих відео в Instagram тощо.
4. Поняття кризового піару. Важливо пам’ятати, що антикризові кейси побудовані на таких «китах»: цінності компанії/бренду + Humans first.

Бажаємо великих охоплень та позитивних відгуків!