Клієнт

Проблема
Товарна лінійка Ламікон – це широкий асортимент засобів для лікування грибку ніг, які лікують різні симптоми та підходять для різних станів споживача. Проте у попередніх рекламних кампаніях ця диференціація була відсутня – цільовою аудиторією кожного з засобів (дермгелю, спрею та крему) виступав єдиний масив користувачів мережі.
Рішення
Для того, щоб про кожен з трьох препаратів дізналася потрібна аудиторія, ми провели ретельну сегментацію та розробили окремі розділи лендингу, на кожен з яких налаштували індивідуальну контекстну рекламу. Ми створили креативні матеріали та рекламували кожен продукт по-різному, з окремим key-visual. Для цього ми дослідили проблеми цільової аудиторії та розробили персоніфіковані рішення, які пасували кожному сегменту якнайкраще.
Окрім того, ми розробили відеоролик, який містив як 2D та 3D елементи, для просування на YouTube.
Результати
- У результаті ми досягли охоплення 1292597 представників цільової аудиторії,
- 2287495 показів потенційним покупцям
- та 3713 кліків.