Клієнт

Проблема
Провести лонч ТМ Vodafone Україна. Представити ключовим клієнтам компанії “МТС Україна” нову ТМ Vodafone Україна. Донести основні цінності та можливості нового бренду в Україні.
Провести світлове шоу-презентацію нових тарифів та послуг компанії серед ключових абонентів мобільного зв’язку в Україні
Рішення
Для реалізації поставленого завдання командою агентства було опрацьовано та запропоновано майданчики для проведення шоу-презентації, що відповідає всім вимогам нового бренду. Спільно із замовником було прийнято рішення, в рамках презентації бренду, продемонструвати та запустити нові унікальні тарифи для України, у зв’язку з чим, щоб уникнути ризиків витоку інформації, сторонами прийнято рішення підготувати та організувати захід у максимально стислий термін – реалізувати захід за 7 днів.
Крім комунікації та запрошення всіх гравців телекомунікаційного ринку, перед агентством стояло завдання в реалізації заходу під ключ – починаючи від написання сценарію та організації логістики та харчування для гостей, флористики, закінчуючи розробкою дизайну демонстрованого відео контенту, проєктування та створенні унікальної безшовної сцени, розробкою світлового супроводу та відеоряду презентації.
У день заходу на презентації нових тарифів та послуг компанії були присутні понад 600 високопоставлених гостей, як з бізнес-сегменту – телеком та медіа ринку, так і представників міністерств та державних департаментів України. На локації проведення заходу було зосереджено 7 основних зон загальною площею близько 2000 кв.м., на яких для гостей було організовано – 5 барів, 8 фуршетних ліній, два зали для відео конференцій, один презентаційний зал, лаунж зал для переговорів та концертний майданчик для проведення святкового фуршету з кульмінаційним dj-шоу. По закінченню заходу, кожному гостю були вручені унікальні, розроблені агентством подарункові набори з розроблених павербенків лімітованої лінійки, які підкреслили слоган компанії «Power to you».