Клієнт
NOVA POSHTA
Проблема
Розробка креативних концепцій та підготовка дизайну серії рекламних матеріалів для діджітал-кампаній Нова пошта у 2020 р.
Рішення
Під час розробки матеріалів, креативна команда агенції
успішно підготувала низку ефективних креативних рішень, які були ефективно використані в комунікаційних кампаніях клієнта.
Особливе місце серед усіх матеріалів займають кампанії, підготовлені під час пандемічного локдауну, спричиненого COVID-19. У період локдауну, коли майже кожного дня Нова пошта запроваджувала нові послуги, яких раніше фактично не було на ринку України, особливого значення набула влучність креативних концепцій, точність донесення меседжів до цільової аудиторії, простота дизайну-концептів та мінімальний час на підготовку матеріалів.




