Клієнт
Проблема
Ребрендинг компанії VIA MEDIA — провідного дистриб’ютора контенту (телеканалів/телепрограм) для операторів — провайдерів телекомпослуг.
Працюючи з багатьма іноземними партнерами (такими як FOX, Turner Broadcasting System, SPI International), треба, щоб лого містило повну назву компанії латиницею. Крім того, оскільки лого компанії розміщуватиметься разом з багатьма логотипами телеканалів, важливо, щоб назва легко зчитувалася і в кольорі, і в чорно-білому варіанті.
Рішення
У логотипі використано перші великі літери назви VIA MEDIA, які об’єднані в один символ.
Лого виконано в сучасному стилі іконок з градієнтними кольорами.
Символ «VM» зібрано з різних площин, що символізує різноманітність медійного контенту, який представляє компанія.
В основній версії логотипа використано градієнт, щоб підкреслити об’єм і відтінити елементи один від одного.
У логотипі використано три основні кольори: фіолетовий, рожевий і сірий. Як додатковий колір обрано блакитний — він чудово поєднується з усіма зазначеними.
Після розроблення логотипа наступним кроком стала робота над фірмовим стилем компанії, гайдлайнів і всього набору потрібної айдентики, які були закріплені в підготовленому брендбуці. На основі фірмового стилю розроблено також новий дизайн сайту компанії.
Завдяки повному ребрендингу, компанія VIA MEDIA яскраво заявила про зростання агентства, його амбіції та довіру клієнтів.