logo

SEDAFITON

Creative
Digital

Клієнт

Фітофарм

Проблема

Компанія Фітофарм звернулася до нас із запитом на розробку рекламного відеоролику для продукту “Солодкий сон Седафітон”. Для засобу із унікальним поєднанням натуральних компонентів та мелатоніну потрібен був унікальний ролик – не схожий на ті, які вже є на ринку, сучасний, такий, що апелює до потреби аудиторії.

Рішення

Ми розробили рекламний ролик із незвичним rewind-сценарієм, у якому спочатку показали щасливого сплячого покупця, а вже згодом – те, як саме йому вдалося досягти здорового сну. Це відрізняється від звичних сценаріїв подібних рекламних відео. За допомогою незвичної побудови ролику ми змогли продемонструвати і упаковку товару, і результат у перші ж секунди, що позитивно вплине на продажі.

Результати

  • У результаті ми отримали цікавий та нестандартний рекламний ролик, який вдало продемонстрував як продукт, так і рішення, яке він надає.