logo

TRY BLUE SKY

Creative
Non-traditional
Marketing
Special
Projects

Клієнт

Авіаційно-космічний центр

Проблема

Кожен четвертий підліток Києва пробує наркотики, тому завданням соціальної рекламної кампанії стало показати молодим людям альтернативний спосіб отримання гострих відчуттів та яскравих вражень, відкрити для них нові горизонти.

Ми вирішили привести проблемних підлітків до Аерокосмічного центру — громадської організації освіти, де вони можуть стати спортсменами з стрибків з парашутом, військовими чи комерційними пілотами.

Стрибки з парашутом — це досвід, який змінює життя. Це дає абсолютно нову перспективу. Люди кидають наркотики після того, як спробували стрибнути з парашутом, оскільки з цим ніщо не може зрівнятись.

Рішення

Щоб охопити аудиторію, яка цього найбільше потребує, ми використали канал розповсюдження наркотиків для того, щоб запросити молодих людей стрибнути з парашутом.

Ми прописали @TryBlueSky – назву нашого акаунту – поверх контактів наркодилерів, пропонуючи першу спробу безкоштовно. В визначеному місці запропонували отримати пакунки. Всередині були листівки для безкоштовного ознайомчого стрибка з парашутом! Ми запросили молодь до аерокосмічного центру, де вони отримали можливість пройти курс стрибків з парашутом або розпочати кар’єру в авіації та космосі.

Результати

  • Компанія тривала 1 місяць.
  • Було розповсюджено 200 флаєрів.
  • Стрибнуло 87 людей.
  • Стали студентами 33 людини.

Нагороди