logo

CREATIVE CONTENT FOR LEROY MERLIN

Content
Marketing
Creative
Design
Digital
PR

Клієнт

Leroy Merlin

Проблема

Створення креативного контенту для соціальних мереж з метою ознайомити аудиторію з асортиментом магазину, збільшити залученість і впізнаваність бренду в соціальних мережах. Зміцнити відносини з діючими клієнтами і зацікавити потенційних.

Рішення

Спираючись на цілі бренду, було запропоновано створення креативного контенту кількох направлень: інформативні публікації, розважальні та публікації, ща направлені на підвищення продажів. Окремий напрямок роботи – створення корисного контенту, так званих DIY (do it yourself) відеороликів, що пропонують практичні поради з використанням товару представленого у магазинах Leroy Merlin.

Результати

  • Середнє охоплення публікації 10 300
  • Охоплення DIY-відео 25 135