Клієнт
Укрсиббанк
Проблема
У 2021 році Ukrsibbank потребував нового, яскравого та цікавого підходу до ведення соціальних мереж. Оновлений підхід до ведення соцмереж за новим брендбуком потребував гідної текстової та дизайн-реалізації.
Перед нами постало завдання – забезпечити соціальні мережі та digital-сегмент Ukrsibbank якісними та відповідними потребам ЦА та бренду матеріалами.
Рішення
Керуючись настановами бренду та оновленим відповідно до світової ситуації брендбуком, мережевими стандартами та трендами digital-ринку, ми протягом року розробляли матеріали для публікацій різної тематики на ресурсах Ukrsibbank. За умови шаленої конкуренції ми зосередилися на тому, аби повідомлення було донесене до користувача чітко та швидко через дизайн-прийоми та влучні хедлайни.
Результати
- Ми забезпечили Ukrsibbank digital-матеріалами, які не лише відповідали вимогам бренду технічно та були естетично приємними, а й успішно реалізували надану стратегію візуальної комунікації із користувачем, передали ідею бренда та зміцнили його позиції на ринку.