logo

FIND AND FOLLOW: VILLAGE ROUTES

Creative
Non-traditional
Marketing
Special
Projects

Клієнт

Проблема

Компанія Vodafone Україна протягом 2020 року вдосконалила інфраструктуру покриття 24-х областей України якісним 4G-зв’язком. Досі у багатьох невеликих селах доступу до 4G не було, а тому застосувати його можливості для дозвілля та розвитку місцевого підприємництва було неможливо.
В цей же час значна частина українців зіткнулася із проблемою влаштування свого дозвілля: через Covid-19 вони втратили можливість подорожувати і займатися туризмом за кордоном. Тож ми поставили собі питання: як за допомогою мобільного зв’язку можна організувати дозвілля, популяризувати внутрішній туризм, допомогти локальному бізнесу та збільшити трафік 4G-зв’язку?

Рішення

Для вирішення проблеми ми розробили мобільний сайт Find and follow: Village Routes, що популяризує внутрішній туризм та допомагає локальному бізнесу. Сайт дозволяє обрати найкращий маршрут для безпечного зеленого туризму та оминути натовпи поблизу туристичних локацій великих міст. Користувачі могли насолодитися історичними пам’ятками та мальовничими краєвидами у низці областей України, що знаходяться у зоні покриття 4G від Vodafone. Маршрути Village Routes знайомлять користувача і з локальним малим бізнесом: сільськими садибами, виноробнями, лавандовими полями та навіть равликовими фермами для поціновувачів гастротуризму.
Щоб розповісти користувачам про переваги подорожей регіонами України та становище внутрішнього туризму, разом з Vodafone Україна ми реалізували низку онлайн-бесід із журналістами, представниками локальних бізнесів та районних адміністрацій. А користувачі соцмереж знайомилися із проектом за допомогою сторінок у Facebook та Instagram.

Результати

  • В результаті ми створили гнучкий ресурс, який буде розвиватися паралельно інфраструктурі Vodafone у майбутньому та збагачуватися новими маршрутами для найвибагливіших туристів.
  • За час існування охоплення сайту склало 72 тисячі відвідувачів.
  • Охоплення сторінки у Facebook склало більше мільйону користувачів.
  • Прес-конференції зібрали охоплення у 8500 слухачів.
  • ЗМІ опублікували 67 матеріалів про проєкт.