logo

HOW MANY “NYAMSKI” DO YOU HAVE?

Creative
Digital
Non-traditional
Marketing

Клієнт

Глобино

Проблема

Восени 2020 року «Глобино» запустили новий бренд – сосиски «Нямські». Просто покласти продукт на полиці супермаркетів було недостатньо – аби про “Нямські» дізналося якомога більше гурманів, потрібно було стимулювати діалог навколо бренду та створити масштабний інфопривід.

Отже, перед нами постало завдання – підвищити впізнаваність «Нямських» та зробити так, щоб про них говорили на кожному кроці. Для цього необхідно було розробити сучасне рішення та залучити канали, які раніше не використовувалися брендом.

Рішення

Ми вирішили, що говорити про «Нямські» споживачі повинні буквально, і для цього спільно із «Глобино» розробили челендж «Скільки в тобі Нямських?». Для цього ми створили спеціальну інстаграм-маску. Щоб взяти участь у челенджі, користувач повинен був застосувати маску та записати відео, повторюючи слово «Нямські» якомога більше разів протягом десяти секунд. Отриманий результат користувачі повинні були опублікувати у власних сторі – із відміткою офіційної сторінки Глобино та хештегом #НямськіНямськіНямські. Це створило ефект «сарафанного радіо» – про бренд говорили часто, багато та весело.

Аби челендж зацікавив потенційних учасників, «Глобино» розігрували серед них подарунки: 10 місячних запасів «Нямських» щотижня, 10 наборів для блогерів та Iphone 12. Цим ми не обмежилися: щоб про «Нямські» дізналося якомога більше користувачів, було розроблено серію роликів для Youtube, що також комунікували назву бренду та челендж.

Результати

  • Завдяки кампанії «Скільки в тобі Нямських?» ми склали новий, сучасний, веселий образ бренду та підвищили впізнаваність. Під час челенджу ми досягли конверсії у 20%: побачили інформацію про челендж 200 тисяч користувачів, і 25 тисяч хоча б раз завантажили маску або спробували записати сторі. Всього зняли сторі та взяли участь у челенджі більше 2 тисяч користувачів, а загальне охоплення роликів на Youtube сягнуло 4,5 мільйони переглядів. Окрім цього, завдяки челенджу бренд перерахував у благодійний фонд “Кожен може” транш у розмірі 5 грн за одне використання.