logo

INVISIBLE BATALLION

Creative
Digital
Non-traditional
Marketing
Special
Projects

Клієнт

Український Жіночий фонд

Проблема

Проінформувати громадськість про роль жінок у суспільстві, зокрема у врегулюванні військових конфліктів, нарівні з чоловіками. Допомогти інтеграції жінок у збройні сили.

Рішення

Було проведено дослідження під метафоричною назвою «Невидимий батальйон», оскільки йдеться саме про жінок, які воюють, але інтереси та потреби яких часто ігноруються державою. Результати дослідження показали, що проблема ґендерної нерівності залишається актуальною в лавах збройних сил і проявляється у багатьох аспектах.

У процесі дослідження було взято інтерв’ю у опитуваних жінок та проведено фотосесію. Фото та цитати з інтерв’ю жінок-військових лягли в основу календаря «Невидимий батальйон». Саме календар із фотографіями жінок-військових та цитатами з їхніх інтерв’ю показав українцям «невидимий батальйон», зробив його «видимим», привернув увагу до жінок-військових та проблеми ґендерної нерівності, причому не лише у збройних силах, а й у сучасній Україні загалом.

Результати

  • 3000 екземплярів календарів надруковано та роздано службовцям на території АТО та представникам українського та зарубіжного медіа ринку. Завдяки демонстрації сприяння фонду у соціально-економічному розвитку країни покращено імідж та репутацію фонду у суспільстві. Отримано позитивний відгук із боку ЗМІ, з донесенням ідеї покращення розуміння питань гендерної рівності в суспільстві.