logo

FILM CHARACTERS IN THE CITY

Creative
Non-traditional
Marketing
Special
Projects

Клієнт

Компанія “Воля” та група каналів CINE+

Проблема

Провести тизерну кампанію, що передуватиме запуску нової групи каналів. Забезпечити не менш ніж 500 000 контактів з представниками ЦА, спровокувати активне обговорення у соцмережах.

Рішення

Поява у реальному житті впізнаваних персонажів з кінематографу!
За тиждень до запуску нової групи каналів стартувала кампанія, що викликала інтерес і реакцію
подиву серед ЦА. Для максимально провокаційного ефекту були вибрані найбільші міста надання послуг CINE+ – Київ і Львів. У найбільш людних і несподіваних місцях з’являлися групи акторів в костюмах героїв фільмів
різних жанрів, a також імперсонатори зірок світового кінематографу. Перші п’ять днів актори переконливо грали ролі кіногероя, що зійшов з екрану – два ж останні дні кампанії вони роздавали здивованій публіці візитні картки CINE+ з логотипом CINE+ і датою виходу в ефір нової групи каналів.

Результати

  • Протягом тижня в Києві та Львові понад 600 000 контактів з представниками ЦА, що нa 20% більше, ніж планувалося.
  • Cфотографувалися з кіногероями понад 7000 людей.
  • Постів в соціальних мережах понад 200 000.