logo

LISTEN TO AKYNS

Creative
Digital
Special
Projects

Клієнт

Проблема

Казахський ТВ-провайдер Alma TV та канал Discovery хотіли збільшити продажі телевізійних пакетів шляхом просування ексклюзивних каналів Discovery HD.

Єдина проблема була у тому, що казахам було абсолютно не цікаво те, що було популярно у решті світу.

Рішення

Можливо, казахи не прислухаються до того, що пропонує світ, але вони завжди прислухаються до акинів – своїх
улюблених виконавців традиційної музичної імпровізації. Тож ми
хакнули цю традицію і змусили казахів не тільки слухати, а й дійсно полюбити те, що запропонували Alma TV.

Акини виконували жартівливі імпровізації про контент Discovery, Animal Planet та TLC, що зробило канали цікавими та привабливими для усього Казахстану.

Акини співали про телебачення на:
діджитал-банерах;
лендингах;
онлайн-відео;
постах у Instagram та Facebook.

Вони зачепили струни душі багатьох мешканців Казахстану.

Результати

  • Кількість підписок на ТВ-пакети збільшилася на 75%.
  • Частота показів відео у Facebook та Instagram: на 320% вище очікуваного.
  • Частота показів відео в мережі: на 150% вища очікуваного.
  • Кількість кліків у Facebook та Instagram: на 350% вище очікуваного.
  • Трафік цільової сторінки збільшився на 200%.