Клієнт
Міністерство оборони України
Проблема
Соціально-патріотична кампанія, присвячена мобілізації, покликана залучити добровольців до ЗСУ
Рішення
Залучення справжніх героїв бойових дій – «кіборгів», як приклад справжньої мужності та патріотизму.
Для реалізації проекту було використано роботи фотографа «Лос-Анджелес Таймс» Сергія Лойка, зроблені у місцях бойових дій. Створено слоган мобілізаційної кампанії «Гідність, Воля та Перемога», а також заклик до дії: «Мобілізуйся – захисти найдорожче». Було створено серію постерів для зовнішньої реклами з шістьма різними героями – «кіборгами», їх позивними та даними. Білборди та сітілайти були розміщені на території всієї України.
Результати
- Понад 5300 добровольців виявили бажання служити у ЗСУ протягом трьох тижнів після запуску рекламної кампанії.