Клієнт
«МТС Україна» - мобільний оператор.
Проблема
Представити бренд МТС як інноваційну, соціально відповідальну компанію, націлену на підвищення рівня освіти і культури в Україні.
Рішення
Створити проєкт у вигляді безкоштовної електронної мобільного бібліотеки:
• Зібрати унікальну електронну колекцію повних авторських творів
• Присвоїти кожній книзі QR-код.
• Розробити контент-майданчик під віртуальну бібліотеку.
• Створити новий медіа-носій.
• Розташувати конструкції на центральних площах міст-мільйонників.
• Залучити до проєкту представників всіх культурно-освітніх організацій.
Результати
- «Мобільна бібліотека» відкрита в трьох містах України: Київ, Львів, Одеса.
- У перший день - близько 50 тисяч відвідувачів.
- У перший тиждень - 50 тисяч завантажень.
- У перший місяць - понад 500 тисяч контактів.
- Безкоштовних публікацій в ЗМІ - 185.
- Друкованих та електронних публікацій - 150.
- ТВ-сюжетів - 16.
- Виходів на радіо - 19.