logo

MTS MOBILE LIBRARY

Creative
Digital

Клієнт

«МТС Україна» - мобільний оператор.

Проблема

Представити бренд МТС як інноваційну, соціально відповідальну компанію, націлену на підвищення рівня освіти і культури в Україні.

Рішення

Створити проєкт у вигляді безкоштовної електронної мобільного бібліотеки:

• Зібрати унікальну електронну колекцію повних авторських творів
• Присвоїти кожній книзі QR-код.
• Розробити контент-майданчик під віртуальну бібліотеку.
• Створити новий медіа-носій.
• Розташувати конструкції на центральних площах міст-мільйонників.
• Залучити до проєкту представників всіх культурно-освітніх організацій.

Результати

  • «Мобільна бібліотека» відкрита в трьох містах України: Київ, Львів, Одеса.
  • У перший день - близько 50 тисяч відвідувачів.
  • У перший тиждень - 50 тисяч завантажень.
  • У перший місяць - понад 500 тисяч контактів.
  • Безкоштовних публікацій в ЗМІ - 185.
  • Друкованих та електронних публікацій - 150.
  • ТВ-сюжетів - 16.
  • Виходів на радіо - 19.