logo

MULTIPURPOSE CREATIVE SOLUTIONS FOR NOVA POSHTA

Content
Marketing
Creative
Design
Digital

Клієнт

Нова пошта

Проблема

Нова пошта – це глобальна компанія, яка потребує партнера для якісної комунікації – як у digital, так і у офлайн-сегменті. Зважаючи на нестабільну ситуацію в Україні та світі, зросту попиту на доставку та діджиталізацію поштових послуг, креативні матеріали стали одним із найважливіших каналів комунікації Нової пошти зі споживачами. Водночас кожна креативна концепція повинна не лише відображати погляди та місію бренду, а й відповідати основним трендам дизайну, маркетингу та digital.

Рішення

Протягом року ми надавали Новій пошті комплексну креативну підтримку у digital та офлайн-сегменті. Ми не лише успішно розробляли креативні концепції Нової пошти, а й розвивали сегменти, яким раніше не було приділено достатньо уваги: активно працювали з 3D-моделями, надали значно більше послуг із креативного копірайтингу та неймінгу, дотримуючись найвищих стандартів якості.

Разом з Новою поштою ми вийшли у офлайн, та організували івент для бренду. Окрім того, ми надали Новій пошті безліч послуг організаційного характеру, та довели, що ми завжди поруч, що б не було потрібно нашим партнерам.

Результати

  • У результаті плідної співпраці з Новою поштою ми протягом року оперативно забезпечували бренд креативними матеріалами та концепціями комунікації для digital та офлайн-носіїв. Співпраця з Новою поштою вийшла на новий якісний та кількісний рівень. Протягом розробки матеріалів ми не лише дотримувалися вимог та побажань бренду та останніх тенденцій креативного ринку, а й привнесли власні покращення, які було втілено у комунікації бренда.