logo

ORGANIZATION OF THE KIEV MEDIA WEEK CONFERENCE

PR
Special
Projects

Клієнт

Проблема

Розробити пропозицію щодо формату участі у конференції Kiev Media Week та реалізувати в стислий термін (10 робочих днів). Розробити логотип та POSM-матеріали для конференції. Забезпечити технічне оснащення конференції та супровід самої конференції.

Рішення

У рамках конференції Kiev Media Week 2014 агентство запропонувало формат живої дискусії із залом, де під час презентації спікера на сцені перебували так звані експерти, які запитували і слухали аудиторію.

Щоб підкреслити технологічність та сучасність компанії «Воля-кабель», усі презентації проводились за допомогою планшета та виводилися на два екрани за допомогою бездротових технологій.
Так як наше завданням було організувати конференцію не від імені компанії «Воля-кабель», нами було розроблено логотип конференції та спільно з клієнтом розроблено план самої конференції.

Результати

  • На підготовку всього проекту було два робочі тижні, за які агентство змогло: - Розробити концепцію, яка б відповідала всім побажанням клієнта. - запропонувати оптимальний формат, оформлення зали згідно з бюджетом клієнта. - Розробити та зробити всі РОSМ-матеріали вчасно. - Запропонувати технічне рішення та реалізувати його на «відмінно». - Додаткова перевага: в оформленні залу було вдало використано продукти компанії "Воля-кабель".