logo

PIAZZA DEL CAFFE

Creative
Design
Special
Projects

Клієнт

Орімі

Проблема

Piazza del Caffe вже давно існував на ринку кави, проте через інтенсивну конкуренцію залишався непомітним та блідим на фоні брендів із яскравими упаковками та чітким позиціюванням. У той же час, незважаючи на стрімкий розвиток зовнішнього брендингу, культура споживання кави серед українців все ще залишалася на рівні, далекому від загальноєвропейської.

Перед нами постало завдання: не лише провести ребрендинг Piazza del Caffe та розробити зовнішнє рішення, а й розробити повноцінний стратегічних підхід з розкриття бренду перед вередливою аудиторією. Piazza del Caffe повинен був стати не просто смачною кавою, а брендом із цілісним позиціюванням, ідеєю та місією.

Рішення

Ми розробили комплексне рішення для Piazza del Caffe – від зовнішнього вигляду кожної пачки з урахуванням того, як вона виглядатиме на полицях, до повноцінної стратегії розвитку та просування з акцентом на digital. Для цього ми провели ретельний аналіз ринку кави – не лише в Україні, а й у світі, аби зрозуміти глобальні споживацькі тенденції. Ми розробили відповідне позиціювання, бренд-стратегію, що відповідала потребам та викликам цільової аудиторії, та бренд-героїв. Візуальне оформлення ми також оновили in line з розробленою стратегією – дизайн кожної пачки розроблявся з урахуванням інсайтів від цільової аудиторії, так, щоб вона вигідно вирізнялася на фоні конкурентів.

Для того, аби запустити бренд у digital, ми створили ідею та провели продакшен яскравого гумористичного відеоролику для лончу, де презентували бренд-персонажів, оновлений дизайн та основну ідею-слоган бренду: “Зроби це по-італійськи!”

Результати

  • У результаті ми отримали повністю оновлений бренд Piazza del Caffe із яскравим брендингом та комплексною стратегією запуску та розвитку на українському ринку. Ми визначили вдале позиціювання, розраховане на конкретну цільову аудиторію, та розробили візитівку лончу - відеоролик.