logo

THE WALKING DEAD

Creative
PR

Клієнт

Проблема

АМС, надзвичайно популярний американський телеканал кабельного телебачення, мав запуститися в Україні з такими передачами як «Ходячі Мерці» та «Бійся Ходячих Мерців». На жаль, не важливо, наскільки АМС популярний у світі, адже тут, в Україні, він не дуже відомий. Для чого ж тоді людям сплачувати за ще один телеканал, якщо у них є сотні інших?
З нестачею бюджету і недостатньою кількістю часу, для початку ми вирішили завоювати серце і розум українських лідерів думок, які, в свою чергу, скажуть своє слово про АМС перед публікою. З ентузіазмом. І безкоштовно.

Рішення

Пресконференція? – Ні…
Пресконференція “Ходячі мерці”? – Можливо…
Пресконференція у виконанні ходячих мерців? – В біса так!

Ми дали можливість говорити тим, у кого цієї можливості ніколи не було. Ходячим мерцям. Ми дозволили мерцям провести конференцію і запевнити людей в тому, що шоу АМС – це дійсно дещо інше.

Результати

  • Смертельно переконлива конференція - 1.
  • Журналістів та блогерів, смертельно зляканих, але закоханих у ідею - 108.
  • Екстравагантних постів у соцмережах - 560.
  • Мирних жителів, переконаних у потребі підписатися на канал - 780 000.