logo

SAVE TRUKHANIV

Non-traditional
Marketing
PR
Special
Projects

Клієнт

Sun In Bev, Corona

Проблема

Надання комплексу послуг з організації еко-івента, присвяченого Всесвітньому дню океанів.
Організація найвідомішого унікального еко-івенту під егідою бренду Corona: очистити Труханів острів, приєднавшись до глобального руху «100 чистих островів до 2020 року» та підтримавши Всесвітній день океанів.

Рішення

Так як бренд Corona є справжнім любителем океанів, а пляж позиціонує як свій будинок, спільно з співробітниками компанії та волонтерами ми вирішили очистити пляжі Труханового острова, щоб у фіналі, слідуючи філософії бренду, вдосталь насолодитися чистим навколишнім середовищем та дружнім спілкуванням.
Захід пройшов на Трухановому острові в клубі ЮБК під гаслом «This is living?», що закликає озирнутися навколо і задуматися про забруднення місцевих водойм і, як наслідок, – океанів. Учасникам було створено умови для комфортного прибирання – точки видачі обладнання та роздільного збору сміття. У процесі всі охочі фотографувалися та змагалися у конкурсі на найчистішу територію.
Гармонічним завершенням вечора стала зустріч заходу сонця з пляшечкою Corona під живу музику. Невимушена атмосфера, краса західного сонця і відчуття легкості буття – все повністю відповідало філософії бренду Corona.

Результати

  • Гектари чистої території острова 4
  • Тонни відсортованого сміття 4
  • Учасників 250