logo

TASTE OF ALFAJAZZFEST

Creative
Non-traditional
Marketing
PR

Клієнт

SUN InBev

Проблема

Компанія SUN InBev, спільно з брендом Staropramen, вже не перший рік підтримує фестиваль джазової музики Alfa-JazzFest. За багато років проведення фестивалю потрібно було здивувати гостей чимось новим…

Рішення

А давайте покажемо еволюцію джазу? – прозвучало на одній із зустрічей.
І почалося… Фотозона у вигляді теорії Дарвіна, миттєві фото для створення власної «джазової еволюції», навіть форма персоналу «еволюціонувала» в новий вигляд, ну і море вуличної музики – усе це, да ще й смак «ідеального музичного пива» Staropramen, тішило гостей до і під час фестивалю.

Результати

  • Більш ніж 1000 світлин з саксофоном
  • Фраз «зараз-зараз буде приспів» 183.
  • Контактів у соціальних мережах більш ніж 100000.