Клієнт
SUN InBev
Проблема
Компанія SUN InBev, спільно з брендом Staropramen, вже не перший рік підтримує фестиваль джазової музики Alfa-JazzFest. За багато років проведення фестивалю потрібно було здивувати гостей чимось новим…
Рішення
А давайте покажемо еволюцію джазу? – прозвучало на одній із зустрічей.
І почалося… Фотозона у вигляді теорії Дарвіна, миттєві фото для створення власної «джазової еволюції», навіть форма персоналу «еволюціонувала» в новий вигляд, ну і море вуличної музики – усе це, да ще й смак «ідеального музичного пива» Staropramen, тішило гостей до і під час фестивалю.
Результати
- Більш ніж 1000 світлин з саксофоном
- Фраз «зараз-зараз буде приспів» 183.
- Контактів у соціальних мережах більш ніж 100000.