logo

TUK-TUK CHALLENGE

Creative
Non-traditional
Marketing
PR
Special
Projects

Клієнт

Vodafone Україна

Проблема

Vodafone Україна ось уже десять років допомагає дітям з малозабезпечених сімей за допомогою проєкту “Добра справа у подарунок”. Це – благодійний проєкт, в рамках якого компанія оплачує операції на серці та післяопераційну реабілітацію. 29 вересня, у Міжнародний день серця, компанія вирішила відзначити історію існування проєкту та нагадати людям про важливість серця у житті кожного.

Відзначити проєкт компанія вирішила нестандартно – за допомогою челенджу у TikTok, соцмережі, яка для Vodafone Україна була новою, а отже, справжнім викликом. Тож перед нами постало завдання – як адаптувати серйозний інфопривід з вірусними алгоритмами TikTok?

Рішення

Ми розробили яскравий та незвичайний челендж для TikTok, суть якого полягала у тому, щоб зняти відео під розроблений нами звук із фразою “Так б’ється моє серце, коли…”. У рамках відео як популярні блогери, так і звичайні користувачі показували те, що змушувало їхнє серце битися частіше: від подорожей до смачної їжі та улюблених занять.

Для того, щоб забезпечити вірусну природу челенджу, ми розробили комплексне медіапросування у TikTok: залучили популярних блогерів та розповіли їм про ініціативу, запропонували учасникам фірмовий мерч та розміщення у соцмережах Vodafone.

Результати

  • У результаті ми розробили повноцінний челендж із благодійною метою. На знятих відео загалом отримали понад 1,4 мільйони переглядів. У челенджі взяли участь відомі блогери - наприклад, Надя Дорофєєва, яка зібрала на відео для челенджу 23 тисячі вподобань.